I Me My Mine


Disclaimer

Hey ! the name given is Noriznie Maslina . Im a 18 years old . Im in Pharmacy course in first sem . I love to making medicine and help people around me . but im not master on motivator . Im wanna to be succesful pharmacist ! Im a conservative .Im think Allah is All-Mighty and Allah is one and only one

Doa tenang hati :)



Saturday 29 December 2012 | 8:39:00 pm | 0 ♥




                                     Assalamualaikum w.b.t . Haaaa , terkejut tak dah lame aku tak update an tetibe naik post aku kat korang-korang punya reading list an . Ape lagiiii stalk lah sampai lebam geng ! Ececeh , Padahal aku punya post takde lah macam korang . ngehee . Korang punya mcm TL kt twitter tuh , Tak sempat eden na stalk kesemuanya X) . Keyh, cukup cukup nanti makin merapu lah aku ni kelua dari niat sebenar *niat suci* .Oraitt ! arini jeny just na kongsi utk sesiape yang rasenya hati dy tak tenang macam " jeny ". Hahahaha ~ 

                                   Hmm , sejak kebelakangan ni memang jeny banyak sangat problem tapi tulahh , care nak selesai adalah usaha dan mohon kepada ALLAH :) N satu kejutan buat diri jeny , bile ALLAh tak bagi ape yang kite minx tapi ALLAH bagi lebih dari tu . even jeny tak nampak tapi dapat rase pertolongan tuu . ALHAMDULILLAH ^___^ , 

Jum kite kongsi care2 na buad cheese cake blueberry :

i) Baca selawat 3 kali , 
ii) tarik nafas dalam2 sebanyak 3 kali 
iii) kemudian baca la doa ni sebanyak 3 kali....(insyaallah ketenangan akan muncul segera)"Allahumma innii as’aluka nafsan muth-ma-‘innatan, yu’minu biliqaa’ika, wa tardha bi qadhaa-‘ika, wa taqna-‘u bi’athaa’ika"

 Maksudnya: "Ya Allah, sesungguhnya aku memohon kepada-Mu jiwa yang tenang, beriman bertemu dengan-Mu, redha terhadap segala ketentuan-Mu dan menerima sepenuhnya pemberian-Mu"

Kenikmatan yang dapat kite rasekan bukan dilidah tapi di hati . Catat keyhh , for reminder ! Sampai sini jelaa yang dapat dikongsi kepada antum semuaa . moge perkongsian ni dapat dimanfaat kan oleh antum serta sahabat seperjuangan sy in diploma pharmacy :) Insha ALLAH , sem 2 ni same2 kite buad kejutan utk lecterr #PICOMS dihatikuu *trademarkHariPalestin . #AZAM #2013 #SALAM #1PICOMS #LOVE #FRIENDSHIP


p/s: Buad AKI , aku tawu kau pham ngan keadaan aku skarang . Susah senang kite bersame and klau takbole bertahan . aku sedia menerima kenyataan :) Aku tawu kau kuat untuk semua ni . Take care of your healthy ^_____^


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee