I Me My Mine


Disclaimer

Hey ! the name given is Noriznie Maslina . Im a 18 years old . Im in Pharmacy course in first sem . I love to making medicine and help people around me . but im not master on motivator . Im wanna to be succesful pharmacist ! Im a conservative .Im think Allah is All-Mighty and Allah is one and only one



Saturday 20 August 2011 | 11:17:00 am | 0 ♥
malam sepuluh terakhir !! msti sungguh2 dalam ibadah ,,biarpun sy tak dapat mlm lailatul qada , act , sy dapat bwat ibadah bnyk bebanding buln2 sblum ni ..truely , rmadhan sngat indah klu kite btol2 niat utk mraikanny ,,

*tibe2 dgr ringtone rye abg sy ,, HAIH ==" , tak sabo beno rpeny abg sy nh na smbut raye , anywy , sy tak sabo tnggu ksut rye yg djnjikn oleh abg sy nh .
abg da bwk blek smlm , wane PINK , sukesuke .. tp size tlebih .. abg sy na pegi tuka kt butik kwn ,, tp alang2 kawan na import bwu , abg pon na trun skali pegi kl ,, ksut ni da jd trend kt kl kot ..


back to my prob , sy tringin na jd macam jnior2 sy kt ostel tuh , rajen bce quran , ngafl , pegi msjid awl , yg pnting tak PONTENG trawikh , haha , kn da kntoi .. tp skali jea , 2 pon sebab sket perot ..rugi ase arituh tak turun , bup adeq sy jd IMAM ... dahla ekspress =="

 harggh ... ngantuk lah  pulak mlm nih , stakat ni je kot mlot sy bole POTPET , babai sayang , darl , baby , awk , dea , sy na beradu ,sblom tuh enjoy wif de my fav vid .. salam :]


|


Copyright ©. Code thanks to OhMissLinda.Re-edited by NayliIdzwati. With little helped of CikGee